Tänk att inget har förändrats med tiden

En kille som jag tidigare i mitt liv använt som kroppsligt tidsfördriv dök av en händelse upp på en hemsida, med bild och allt. Och med ett blont litet sällskap tätt intill. Det var banne i mig som att se sig själv reinkarnerad, så här 12 år senare.

Tänk att inget tycks ha förändrats med tiden när det gäller mitt tidigare struls preferenser vad gäller tjejer. Det enda som hänt är att han blivit äldre, medans tjejerna fortfarande är kring den ålder då han och jag hade trevligt tillsammans.

Hur länge ska han orka hålla jämna steg med den nya generationen tjejer han kurtiserar?

Öh farbror, du börjar bli gammal nu. Och kanske vuxen också?!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :) oh fyfan vad jag också hatar excel!

2008-02-16 @ 16:49:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0