Frågor får svar

Lovar du att vara ärlig? 100 %

Smeknamn? Molly

Låt just nu? Veronica Maggio - Måndagsbarn

Om du röker?
Nej

Beroende av? Sömn, Pepsi och snygga män

Favoritkaraktär(er) i bok?
Harry Hole

Vem behöver du mest just nu?
Mig själv

Vad tror folk om dig?
 Att jag är lugn och samlad med koll på precis allt omkring mig

Stämmer det?
NEJ

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina vackra blå ögon

Vad säger du för att imponera på någon?
 Många dras till mig för mitt udda yrkes skull

Hur imponerar man på dig?
 Genom att vara sig själv och ingen sellout

Brukar du skratta för dig själv? Ja, ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Samma tid och samma plats?

Vilken är din favoritmålning?
Skriet

Vart bor du?
Stockholm

Trivs du där?
 Ja

Festar du mycket?
Mycket sällan, men då oftast så mycket hårdare

Vad har du för mobiloperatör?
Telia

Är du allergisk mot något?
Ytliga människor och pollen

Nästa mål i ditt liv? Bli en bättre människa

Hur svarar du i mobilen? Med mitt namn

Vem ringde du senast? Syrran

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Personen jublade över diverse framtidsplaner

Antal sömntimmar i natt? Nästan 12

Sov du ensam? Ja 

Tycker du om din pappa?
 Kluven, han tar för mycket energi

Brukar du komma i tid? Alltid

När mår du bra? När jag har tid för mig själv och inte alltför många krav hänger över mig

När blev du fotad senast? På väg till jobbet häromdagen

Vanligaste färg på dina kläder? Svart

Vad tycker du om fötter? ALLA fötter är äckliga!

Är du smart?
 Ja

Vem/vilka saknar du just nu? En alltför tidigt bortgången vän

Favoritdryck på morgonen? Te

Rakar du benen?
Ja

När brukar du gå och lägga dig?
Runt 22

Är du blyg?
 Ja, ibland

Sysslar du med någon idrott? Promenader

Vill du hellre ha mail än brev?
 Vilket som

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja absolut, beent there done that 

Har du spytt offentligt?
Ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ta reda på om det är killar eller tjejer som har det bäst i sängen!

Vem/vilka betyder mest i ditt liv? Min älskling och min familj

Är du bortskämd?
 Nej, inte det minsta

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes molly, det var supergott :D

2008-04-12 @ 22:28:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: nepp visste jag inte :)

2008-04-27 @ 11:19:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sofia

rolig lista (:

2008-04-27 @ 11:55:57
URL: http://ffian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0